tisdag 15 oktober 2013

Det är tur man bor i hus!

Så att man får plats med allt man vill spara :) I gästrummets sängbord förvarar jag mina gamla jultidningar. Tittade nyss igenom Amelia Jul från 2006, det var då det blev inne med svarta kulor o prydnader :)




Hakar ni på trender i julsammanhang, eller har ni samma stil o saker som ni brukar? I granen är jag konservativ och har alltid haft och kommer nog alltid att ha rött och silver. Men man kan ju ha kulor på andra ställen än i granen! Så ibland har jag hakat på olika trender lite grann. T ex vill jag minnas att jag hade just svarta kulor i ett arrangemang på bordet istället...

Hittade bild på det! Från julen -06 :)



Nuförtiden köper jag oftast inte det som räknas som trendigt, utan jag vet vad jag tycker om år från år och håller mig till det :)

4 kommentarer:

  1. Jag har nog aldrig följt trender när det gäller julen. För mig handlar julen så mycket om traditioner, vilket innebär att det blir samma pynt år ut och år in. På något annat sätt vill jag inte ha det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis! Har insett det mer o mer de senaste åren. Ingen mening med att köpa något som man bara använder en jul...

      Radera
  2. Jag vill också ha ett stort hus! Vår lilal etta blir fullständigt fullproppad under julen! Men det är det värt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast risken är stor att man samlar på sig mer o mer ju större man har ;)

      Radera