fredag 6 december 2013

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Idag skulle vi åka in till Östersund och gå på julmarknad på Jamtli. Men vi hade knappt kommit till stan förrän dottern började klaga på att hon hade ont i magen och frös och inte orkade gå. Så det fick bli en snabbvisit på julmarknaden. Vi hann åka karusell och träffa tomten i alla fall. Hon ville så gärna, men orkade inte mer... När vi kom hem somnade hon i soffan med feber, stackarn :(

Jag hann ta några bilder och känna liite på julstämningen i alla fall, så bilder på det kommer imorgon :)

Nu ska jag fortsätta pyssla lite. Härom dagen stämplade jag upp ett antal motiv som jag tänkte att man kunde ha på julklappar och annat pynt och nu ska jag fortsätta färglägga dem :) En sak som står högt på önskelistan är pennor från Faber Castell. Jag har bara 12 stycken (plus tre hudfärgade...) nu och det är lite futtigt ibland, man skulle vilja ha lite fler valmöjligheter... Men de är så dyra så man unnar sig ju inte det till sig själv...

Jag använder mig av Faber Castells Polychromos pennor, stompar och förtunningsmedel för att smeta ut färgerna och göra bilden mer livlig.

2 kommentarer:

  1. Vilket himla mysigt pyssel du har framför dig! Ser ut att bli riktigt fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, det är verkligen ett kul och avkopplande pyssel tycker jag :)

      Radera