fredag 19 september 2014

Det börjar bli höst i trädgården!

Och många rönnbär är det på träden, det betyder väl mycket snö till vintern va?! :) Hoppas det, då förra vintern inte var så bra på den fronten...



Det är mysigt att få börja höstpynta tycker jag, ett steg närmare julen liksom :) Har planterat lite ljung till entrén, fixat en liten höstlykta, plockat av vinbären och städat upp i rabatterna. Så nu kan hösten göra entré med frostnätter och film- och myskvällar med tända ljus :)






Lite ballonger kvar från storasysters fyra-årskalas...:) Det fina vindspelet/hjärtat fick jag av min mamma som är på besök nu. Det snurrar så vackert i vinden och behöver knappt nån vind alls för att snurra så sakta... Tänkte att det får hänga ute hela vintern, det skulle det klara sa försäljaren :)

2 kommentarer:

  1. Vad snyggt det var med en höstlykta med löv och slinga! Själv skippar jag höstpyntandet och väntar in julen istället:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag gillar ju att pynta vad det än gäller, påsk, halloween, jul, allt måste ju uppmärksammas ;)

      Radera