söndag 28 september 2014

Jul på Åre Höstmarknad!

I helgen har det varit höstmarknad i byn. Och som vanligt spanade jag efter juliga saker att fynda ;) Jag hittade de här servettringarna från Himla på rea på Norrmalms Ljus, tio kr styck. Så jag köpte ett gäng! Till och med mannen tyckte de var ok och sa att de kan man ju ha nu på hösten också, de ser ut som lingon :) Tänkte duka med dem till jul med linneservetter och vår fina julservis från Fyrklövern.







Sen köpte jag också en fin lykta i smide som man kan dekorera hur man vill efter årstid eller lust. Just nu har jag klippt lite rönnbär från trädet i trädgården och lagt i.



Jag älskar att pynta, så i väntan på att julen ska komma har jag höstpyntat lite till :) Jag gillar mina Hallonlyktor från Orrefors, de ger ett så fint sken när de är tända!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar