torsdag 25 september 2014

Jultidnings-releaser!

Jag jobbar på butik och idag fick vi lite information om julnummer med tidningarna.

Här kommer en lista på när de olika tidningarna kommer ut. (Det är bara de tidningar som är fån Aller media som jag fått info om...) Först ut är som vanligt Allers Julmagasin :)

Allers Julmagasin 7/10
Året runt - Julmat och bak 9/10
Hemmets veckotidning - Julens söta16/10
Matmagasinet julspecial 14/10
Allers trädgård julspecial v. 43 (vet ej exakt datum...)
Drömhem och Trädgård, jul 4/11

Det var många mat och baktidningar, men det är ju också mysigt :) Jag ser mest fram emot Allers Julmagasin eftersom det kommer först och Drömhem och trädgård för att man skulle få se 12 stycken pyntade julhem :)

2 kommentarer:

  1. Julens söta lät spännande, jag brukar alltid köpa allers julmagasin för att den är först, billiga och bra.

    SvaraRadera
  2. Ja, den är inte min favorit men eftersom den kommer först så måste man ju ha den;)

    SvaraRadera