lördag 27 september 2014

Ny, snygg design på årets choklad från Åre Chokladfabrik

Varje jul kommer Åre Chokladfabrik med ny design på sina strutar och askar. De brukar vara snygga, men i år är de lite extra snygga tycker jag! :)









Sen har de ju sin nyhet för i år, adventskalendern, som många redan skrivit om.



Jag läste hos Svensk jul vilka sorters praliner det skulle vara i och det låter som att det är de helt vanliga pralinerna som brukar ligga i strutar. Alla de pralinerna kan man redan köpa, jag trodde att det skulle vara andra och lite mer exklusiva praliner i kalendern... I fall det är så tycker jag inte den är prisvärd! Man får ju i alla fall nästan fem strutar med praliner för samma pris... Därmed har jag inte sagt att de inte är goda, för det är de! De allra flesta av deras praliner tycker jag om, förutom lite speciella smaker som Getmese t.ex. Måste nog åka dit en dag snart och kolla upp hur det ligger till med kalendern ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar