torsdag 9 oktober 2014

Jul på jobbet och ny jultidning!

Nu har vi börjat så smått med julen på jobbet också :)



Kanske ska lyxa till det med glögg till helgen? :)

Idag kom en ny jultidning, Hemmets Journal Jul & tradition. Den ser väldigt gammaldags ut på framsidan och jag tänkte att den kanske skulle vara lite "mossig", men jag tyckte den var fin! Det finns en hel del berättelser om hur det var förr och det tycker jag är intressant. Lite tunna blad, som det brukar vara i de här veckotidningarna, men för det priset 39:90kr helt klart prisvärd!




Så nu ska jag knapra några pepparkakor till och fortsätta bläddra i min nya tidning :)

6 kommentarer:

  1. Åh jag extrajobbar på Coop i Göteborg, hoppas det kommit in lite julsaker hos oss imorgon när jag ska dit:) Kanske kan köpa med mig Hemmets journal, den såg trevlig ut!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också den där jultidningen - älskar jultraditioner och att läsa om andras julminnen:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den var riktigt trevlig! Har aldrig läst den förut, men blev glatt överraskad! Även om inte allt var i min smak, som de som hade 4500 tomtar t.ex. ;)

      Radera
  3. Den tidningen är ju fantastisk, hoppas dom har den på min affär med, Måste kolla senare idag=D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag blev glatt överraskad över hur bra den var! :)

      Radera