lördag 1 november 2014

Det här roar jag mig med om kvällarna...

Jag är med i en Scrap-grupp på facebook och nu i år ska vi ha en adventskalender-swap. Vi är 24 personer som är med och var och en köper 24 likadana saker som man slår in och skickar till den personen som har hand om hela swapen och sen fördelar hon ut så att alla får tillbaka 24 olika paket. Hängde ni med? Detta innebär alltså att jag också kommer att ha min alldeles egna adventskalender i år!! Men scrapsaker dessutom, kan det bli bättre? ;)

Men för att alla ska hinna få sina paket innan första december, så måste de vara inskickade i mitten av november. Så ett par kvällar i rad har jag suttit med mina 24 små paket.


Nu är de klara! Men jag ska komma på ett snyggt och enkelt sätt att märka dem med siffran 1, eftersom det är min dag. Det får ju inte vara för krångligt eftersom det är 24 stycken, men inte heller så tråkigt som att skriva siffran ett med svart penna på... Jag har ju nåra dagar till på mig så jag ska nog komma på något ;)

2 kommentarer: