tisdag 11 november 2014

Nu ska jag berätta en hemlis!

Hihi, jag har gjort något jag aldrig gjort förut! Jag har beställt en jultröja! :) Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det här själv, kan liksom inte bestämma mig om jag tycker det är snyggt, mysigt eller bara fult, nördigt och konstigt. Ha ha :) Men jag tycker det ser så mysigt ut i alla filmer så jag kunde inte motstå. Och när ska jag ha den? Vet inte om jag kommer att använda den ute... Jag kan ju alltid ha den när jag är här hemma och skrotar och håller på med alla julförberedelserna. Nåja, vi får se om den passar först och i så fall ska jag berätta vart jag köpt den och visa en bild :) Den ska komma nu i veckan...

Dagen efter jag beställde min tröja fick jag det här erbjudandet från Groupon. De kostar 229kr eller 249kr beroende på vilken modell man väljer och 19kr i frakt. Om inte min passar, kanske jag hakar på det här erbjudandet istället ;) Det varar i tre och en halv dag dag till...









2 kommentarer:

  1. Jag har alltid tänkt att jag ska köpa en såndär tröja, men det har inte blivit av. Håller med dig, det verkar så mysigt i alla filmer :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi får se när min kommer. Skulle komma idag, spännande! :)

      Radera