tisdag 8 september 2015

Jul-planerare...

Jag inbillar mig att jag vill ha en julplanerare där jag kan skriva i allt ifrån recept och dukning till önskningar och check-lista. Jag vet att Ica ska komma med en Julbok som nog är typ en sådan planerare, men jag gillar idén att skriva ut en egen, så att man kan välja ut de sidor man verkligen kommer att använda. Jag hittade världens sötaste på Pinterest från Lovely Living. Men tyvärr verkar den inte finnas för nedladdning längre...









Är det någon som har en digital (gärna gratis) jul-planerare som ni är nöjda med tar jag tacksamt emot tips!

4 kommentarer:

  1. Skriv gärna i bloggen om du hittar någon bra. Själv så har jag bara min vanliga kalender och några word-dokument. Hade ju varit super med något liknande denna!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin julplanerare! Synd att den inte fanns kvar. Vi hade alltid en lista vi kallade för "julförberedelser" när jag växte upp. Men det var bara ett A4 med datum rakt upp och ner där vi skrivit upp allt som skulle göras från första november till och med julafton.

    SvaraRadera
  3. Jag har hittat en fin planerare nu! Här http://julifjallen.blogspot.se/2015/10/jag-har-hittat-en-julplanerare.html hittar ni inlägget om det! :)

    SvaraRadera