tisdag 27 oktober 2015

Dag 27 - Något jag saknade julen 2014

Med risk för att vara tråkig, så saknade jag ingenting förra julen! Vi fick vara friska, vi hade tid att pyssla och umgås hela hösten då jag var föräldraledig, vi hade god mat, gott godis, snälla och nöjda barn, snöfall på julafton... Jag kan hålla på i en evighet tror jag :) Den var så perfekt den kunde bli, bästa julen på flera år!

Jo, nu kom jag på en sak! Den riktiga tomten hade för mycket att göra förra julen, så det kom en medhjälpare istället. Dottern, då 4 år, var lite skeptisk till honom och trodde att han hade lösskägg... Men som sagt, vi förklarade att ibland behövde tomten ta hjälp av sina medhjälpare och då accepterade hon det, fast det kom upp många gånger efteråt :)

Bilden som är med i Amelia Jul är två år gammal och här får hon träffa riktiga tomten! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar