måndag 9 november 2015

Julfynd från Coop!

Innan jag bytte jobb, jobbade jag på Coop här i byn och fick äran att beställa julsakerna. Typiskt att jag slutade innan jag fick packa upp och piffa allt. Men igår var jag där och handlade och fick med mig några av godsakerna hem så klart ;)

Ljusfat i trä i gammaldags stil med adventssiffror, 69kr (tror jag...)


Små vitlaserade kottar som jag tänkte ha i tillsammans med blockljus, 24:90kr. Jag köpte en sådan här påse förra året också fast på en annan affär som jag har kvar, tror det kan behövas två påsar...


Ulliga stjärnhängen, 19:90kr/st


Två små söta fåglar som man kan ha till allt möjligt, inte bara till jul. Jag tänkte nog ha dem i nåt arrangemang med mossa, hyacinter och kanske någon ljusslinga...


Två batterislingor, har liksom snöat in lite på dem ;) En med gnistrande stenar (79kr) och en med lysdioder på en kopparslinga som man kan böja som man vill, typ som ståltråd (39kr)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar