söndag 23 oktober 2016

Jul från Ica Home

Tänkte visa vad jag köpte på Ica Home förra helgen. Först och främst, världens finaste krans! Den har en stålstomme, så den är riktigt stabil (och därför lite tung...) Grenarna har ståltrådar så det går att "frisera" den hur man vill, precis som på en konstgjord julgran. Den kostade 179kr och det var ett kap enligt mig för en så tät, fin och stabil krans!




Så nu är bara frågan vart jag ska ha den. Jag hade tänkt ha den utanför dörren men en ljusslinga i. Nu har jag inte friserat den, så ni får tänka er att den är jämn och fin...




Eftersom vi har nya dörrar, vill jag inte hänga någon grankrans där som kan skava den nya dörren när det blåser (vilket det brukar kunna göra ganska mycket till och från...) så det här blir en bra kompromiss.

Problemet är bara att jag kommit på flera ställen inomhus där den också kan bli väldigt fin. Ovanför skänken i vardagsrummet...



Eller ovanför tavelramen bakom tv:n. Ni får tänka er att den hänger lite ovanför...


Har ett par ställen till där den skulle passa bra, så jag får ta mig en funderare :)

Sedan köpte jag lite "bra att ha"grejer också. Glittrig tejp, paljettsnören och en paket med lite blandare dekorationer och etiketter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar